رگلاتور MS فستو

سفارش خرید رگلاتور MS فستو

رگلاتور MS فستو سری دیگری از رگلاتورهای فشار است که از سری تولیدات فستوی آمریکا می باشد. این محصول که پیشتر هم تولید می شده، قرار است جایگزین رگلاتور فشار سری D و کلیه محصولات آماده سازی هوای فشرده با سری D در فستو گردد.
این رگلاتور هم در مدل ها و سایزهای متنوعی قابل سفارش گذاریست. در رگلاتور MS فستو، دسته بندی هایی مثل MS4 و MS6 و MS9 و MS12 لحاظ شده است. درباره تفاوت های این سری باید گفت، اولاً محصولات سری MS در فشار ورودی حداکثر ۲۱ بار کار می کنند. دوماً رگلاتور MS فستو و دیگر محصولات سری MS در سایزهای بالاتر از یک اینچ که در سری D دیده نمی شوند وجود دارد. سوماً، نحوه اضافه نمودن قطعات جانبی به رگلاتور MS فستو و دیگر محصولات سری MS بسیار راحت تر از سری D است. شاید به همین خاطر است که فستو قصد دارد تولید محصولات آماده سازی هوای فشرده با سری D را متوقف نماید.

برای اطلاع از آخرین و بروزترین لیست قیمت فروش رگلاتور MS فستو میتوانید با شركت تبليغاتي آگهي شهر من به شماره 09120852440  یا 09141776345 تماس حاصل فرمایید.محصولات سری MS فستو
FESTO MS SERIE
همانطور که گفتیم رگلاتور MS فستو در چهار دسته بندی قرار می گیرد. سری MS4 سایز ۱/۸ و ۱/۴ را شامل می شود. سری MS6 سایز ۱/۴ و ۳/۸ و ۱/۲ را شامل می شود. در سری MS9 و MS12 با توجه به بلوکی بودن رگلاتور، دیگر کانکشن ها لحاظ نمی شوند و لیتراژ هوای عبوری یا به نوعی مصرفی مورد ملاحظه قرار می گیرد.
در مورد نحوه سفارش گذاری رگلاتور MS فستو مواردی چند به حضورتان ارائه می گردد:
MS4-LR-1/8-D5-AS
MS6-LR-1/2-D7-AS-Z
MS9-LR-G-D6-DI-AG-BAR-AS
MS12-LR-G-D7-LD-AS
تیپ فنی رگلاتور MS بر اساس مقدار حجمی هوای عبوری قابل تنظیم به چهار دسته MS4 و MS6 و MS9 و MS12 تقسیم می شوند. LR نشان می دهد که این محصول رگلاتور است. عدد بعدی دهانه یا کانکشن را نشان می دهد. در سایز های بزرگ با G نمایش داده می شود. D5 یعنی محدود کننده تنظیم تا ۴ بار، D6 یعنی محدوده کننده تنظیم تا ۷ بار و D7 یعنی تا ماکزیمم ۱۲ بار می توان فشار هوای خروجی رگلاتور MS فستو را تنظیم نمود. AS به مفهوم امکان قفل نمودن دستگیره تنظیم رگلاتور در فشار دلخواه است. AG به معنی وجود مانومتر فشار بر روی رگلاتور به صورت نصب شده می باشد. A8 و A4 وجود قطعه ای برای ۱/۸ یا ۱/۴ نمودن رگلاتور برای مصارف تکی می باشد. Z به معنی اختصاص جریان عبوری از رگلاتور به صورت راست به چپ می باشد. در گونه های مختلف AD به مفهوم وجود سنسور فشار می باشد.
البته لازم به توضیح است، تمام این خصوصیات بر روی همه محصولات قابل ارائه نیست و بسته به سایز و نوع کاربری تفاوت می کند.