برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
برنامه ریزی استراتژیک با گرایش بازار یک فرایند مدیریتی است که ایجاد و حفظ تعادل منطقی بین اهداف، منعبع و موقعیت های متغیر و متزلزل بازار محصولات شرکت ها را به عهده دارد و هدف آن ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکت ها به منظور دستیابی به رشد و سود رضایتبخش است. تا دهه 1970، برنامه ریزی استراتژیک برای شرکت ها معنا و مفهومی نداشت و شرکت ها فقط به برنامه ریزی عملیاتی می پرداختند. با افزایش قیمت نفت در این دهه از یک سو و افزایش تورم، بیکاری و رقابت از سوی دیگر، شرکت ها متوجه شدند که با روش های قبلی قادر به فعالیت نیستند؛لذا فرایند برنامه ریزی جدیدی برای رفع مشکلات پیشنهاد شد. این فرایند سه رکن اساسی دارد. ·
رکن اول: تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری گذشته و آینده ·
رکن دوم: تخمین سود بالقوه آتی شرکت ·
رکن سوم: تهیه استراتژی بازاریابی نقش اساسی در فرایند برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها دارد.
برای درج آگهی و تبلیغات به منظور بازاریابی اینترنتی کالا – خدمات خود میتوانید در MyCityAd.ir عضو شوید و سپس اقدام به درج آگهی ستاره دار و پرداخت هزینه ستاره آگهی برای بهینه سازی یا SEO کردن آگهی خود کنید تا آگهی شما در موتورهای جستجوگر گوگل – یاهو – بینگ رتبه صفحات اول نتایج جستجو را بگیرد.
ادامهی خواندن
- کار در منزل اصفهان نجف اباد
- کار در منزل در نجف اباد