بایگانی دسته‌بندی‌ها: تبلیغات و نیازمندیهای رایگان شهر بهاباد یزد

آگهی تبلیغات و نیازمندیهای رایگان شهر بهاباد یزد

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی شامل دو بخش اسلسی است: گزینش بازار هدف وتوسعه و تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازارهدف؛از این رو بخش بندی بازار روندی است برای تشخیص و مجزا مردن ویژگی های خریداران به منظور 1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند. 2. طراحی محصولات و برنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر. تقسیم بازار برای تولید کننده (یا فروشنده) دست کم دارای مزایای زبر است:
1. می تواند احتیاجات هر قسمت را در قبال عرضه رقبا آزمایش کند و میزان رضایت مشتریان را بسنجد.
2. با استفاده از اطلاعاتی که از هرخرده بازار به دست می آورد می تواند متناسب با بازارهای مختلف، بودجه های بازاریابی مناسبی را به آنها تخصیص دهد.
3. با شناخت دقیق خرده بازارها، می تواند در برنامه های تولیدی و عملیات بازاریابی خود تغییراتی ایجاد کند و برای جلب رضایت بیشتر گروه های مصرف کننده تلاش نماید. تقسیم بازار یعنی شناسایی و گزینش آن قسمت از بازار که شرکت بهتر و موثرتر می تواند پاسخگوی نیازهایشان باشد. بازوی تقسیم بازار، سیستم اطلاع رسانی و تحقیقات بازاریابی است. معیارهای تقسیم بازار برای گروه بندی مشتریان و خرده بازارها باید معیارها و متغیرهای گوناگونی در بازار مورد توجه قرار گیرد.

آیا میخواهید بازار هدف را بدست بگیرید؟ با درج آگهی در MyCityAd.ir بازارهدف خود را هدف قرار دهید. ادامه‌ی خواندن

قانون مدنی

قانون مدنی در انتشار و آثار و اجرای قوانین به طور عموم

ماده 1

مصوبات مجلس شورای اسلامی و نتیجه ی همه پرسی پس از طی مراحل قانونی به رئیس جمهور ابلاغ میشود. رئیس جمهور باید ظرف مدت پنج روز آن را امضا و به مجریان ابلاغ نماید و دستور انتشار آن را صادر کند و روزنامهی رسمی موظف است ظرف مدت 72 ساعت پس از ابلاغ، منتشر نماید . ادامه‌ی خواندن

افزایش ظرفیت

افزایش ظرفیت

افزایش ظرفیت یکی از مهمترین تصمیمگیریهای استراتژیک است که شرکتها با توجه به مقدار سرمایه درگیر و پیچیدگی مسئله تصمیم گیری با آن مواجه هستند. افزایش ظرفیت شاید محوریترین جنبه استراتژی در کسب و کارهای تولید کالای مصرفی باشد. از آنجا که افزایش ظرفیت از زمان تصمیم تا پیاده سازی نیاز به زمان دارد و اغلب به مدت طولانی ادامه دارد، تصمیم در مورد ظرفیت، شرکت را ملزم میکند که منابع در اختیار را بر اساس انتظارات از شرایط طولانی مدت آینده درگیر نماید. دو نوع انتظار حائز اهمیت است: انتظاراتی که به تقاضا در آینده و آنهایی که به رفتار رقبا مربوط میشوند. اهمیت مورد اول در تصمیم گیریهای مربوط به ظرفیت واضح میباشد. انتظارات دقیق از رفتار رقبا هم ضروری است چون اگر تعداد زیادی از رقبا ظرفیت را افزایش دهند، هیچ شرکتی از پیامدهای نامطلوب آن بی بهره نخواهد شد. ادامه‌ی خواندن

  • تقاضای تبلیقات توسط نمایندگی شرکتها ولوازم خانگی